کابل نسوز شیلد دار

فهرست مطالب
کابل نسوز شیلد دار

کابل نسوز شیلد دار به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل‌ها مدل‌های مختلفی داشته و به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند می‌توانند گزینه فوق‌العاده عالی برای جلوگیری از حریق در محل‌های مختلف باشند.
ما در طول متن اطلاعات کاملی را در رابطه با انواع کابل نسوز شیلد دار بیان خواهیم کرد و تمام کاربردها و ویژگی‌های مهم این کابل‌ها را به همراه مزیت‌های استفاده از آن مورد بررسی قرار خواهیم داد، پس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سیم نسوز سیلیکونی و کابل نسوز سیلیکونی تا انتهای متن همراه ما باشید.

کابل نسوز شیلد دار

کابل و سیم‌های نسوز امروزه جزو پر استفاده‌ترین گزینه‌ها در صنایع مختلف می‌باشند که این محصولات به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند بسیار مورد توجه قرارگرفته‌اند، مخصوصاً کابل نسوز شیلد دار به خاطر داشتن مقاومت بسیار بالا در مقابل آتش در دسته محصولات پرفروش قرارگرفته است.
معمولاً در محل‌هایی که درجه حرارت و گرما زیاد دارند اکثراً از کابل نسوز شیلد دار و یا کابل نسوز سیلیکونی استفاده می‌گردد، تا احتمال بروز حریق در مکان‌های مختلف با استفاده از این محصولات به حداقل برسد.
لازم به ذکر است که انواع سیم و کابل نسوز شیلد دار علاوه بر مقاومت در برابر آتش در مقابل اشعه ماوراء بنفش، انواع روغن‌ها و مواد شیمیایی نیز مقاومت فوق‌العاده بالایی دارند و بهترین گزینه جهت استفاده در محل‌هایی هستند که نیاز به حفظ ایمنی و جلوگیری از بروز حریق و آتش‌سوزی می‌باشد.
کابل‌های نسوز به دو صورت سیلیکونی شیلد دار یا بدون شیلد می‌باشند که هر کدام مناسب استفاده در محل‌های گوناگون مختلف هستند.

خرید کابل نسوز شیلددار

انواع کابل نسوز شیلد دار

کابل‌نسوز شیلد دار انواع مختلفی دارد که در لیست زیر به رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین گزینه‌ها اشاره شده است:
• کابل شیلد دار با بافت فلزی
• کابل شیلد دار فویلی
• کابل شیلد دار مارپیچ
• کابل شیلد دار نواری
• کابل شیلد دار ترکیبی
و از رایج‌ترین کابل‌های نسوز که بسیار مورد استفاده هستند می¬توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کابل نسوز کنترل
• کابل ابزار دقیق
• کابل اعلام حریق
• کابل و سیم جرقه زن
• کابل قدرت
• کابل فشارقوی
• کابل دو روکش بافت
هرکدام از این کابل‌ها به خاطر داشتن ویژگی‌های خاص در محل‌های مختلف، بهترین گزینه بوده و می‌توانند جلوی بروز بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات را بگیرند.

با یک مشاوره رایگان با کارشناسان آگر سیلیکون بهترین گزینه را انتخاب کنید!

۰۹۱۲۱۲۱۳۲۶۵ – ۰۹۱۲۶۹۳۱۳۶۴  – ۰۲۱۳۳۹۰۸۵۱۰

کابل نسوز ضد حریق شیلد دار

همان‌گونه که از اسم این محصول مشخص است مقاومت بسیار بالایی در مقابل دما و گرما دارد و بهترین گزینه برای مکان‌هایی هست که احتمال آتش‌سوزی در آن‌ها فوق‌العاده زیاد می‌باشد؛ معمولاً جنس این سیم‌ها از سیلیکون بوده و مقاومت بالایی در دما ۲۰۰ تا۲۵۰ درجه سانتی گراد را دارند.
لازم به ذکر است که انعطاف‌پذیری این نوع کابل¬ها زیاد بوده و دارای ویژگی‌های خاصی هستند که در لیست زیر به مهم‌ترین گزینه‌ها اشاره شده است:
• دارای محافظ می‌باشند.
• مقاومت بسیار بالایی در مقابل شوک الکترونیکی دارند.
• دارای روکش ابریشمی و سیلیکونی هستند.
• مقاومت بسیار بالایی در مقابل آتش دارند.
• هنگام بروز آتش‌سوزی دود زیادی ایجاد نمی‌کنند.
• از منتشر شدن شعله جلوگیری می‌کنند.
• در مقابل خوردگی مقاومت هستند.
• عایق رطوبت می‌باشند.
• بهترین گزینه برای استفاده در صنایع پزشکی و غذایی هستند.
• گازهای سمی تولید نمی‌کنند.
• در برابر تغییر دما مقاومت بالایی دارند.
توجه داشته باشید که این کابل‌ها در سایزهای مختلف تولید می‌گردند، همچنین بر اساس استانداردهای جهانی و به وسیله برندهای معتبر تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند.

کاربرد کابل نسوز شیلد دار

همان‌گونه که بیان شده هدف استفاده از انواع کابل نسوز شیلد دار و سیلیکونی حفظ عملکرد دستگاه‌ها هنگام بروز حوادث غیرعادی مانند آتش‌سوزی می‌باشد.
در واقع این محصولات می‌توانند از بروز خسارت جانی و مالی جبران‌ناپذیر جلوگیری نمایند و استفاده کردن از انواع کابل¬های ضد حریق بهترین گزینه جهت حفظ ایمنی در سیستم‌های مختلف می‌باشد.
از رایج‌ترین محل‌هایی که از انواع کابل نسوز شیلد دار استفاده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
✔️ صنایع فولادسازی
✔️صنایع پزشکی
✔️صنایع خودروسازی
✔️واگن‌های راه‌آهن
✔️انواع سیستم‌های اعلام حریق
✔️صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی
✔️کوره‌ها
✔️موتورهای ژنراتورها و ترانسفورماتورها
✔️تولید انواع لوازم‌خانگی
✔️سیم‌کشی صنایع هوافضا و هواپیماها
✔️هیترهای الکتریکی
✔️سیم‌کشی مناطق حساس و عمومی مانند هتل‌ها، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها
در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که در صنایع گوناگون کاربردهای مختلفی دارند و با توجه به اینکه انواع سیم‌های نسوز، هنگام تولید تجهیزات و دستگاه‌های مختلف یا هنگام سیم‌کشی محل‌های گوناگون و یا هنگام راه‌اندازی سیستم‌های خاص بسیار پراستفاده می‌باشند، در سایزهای گوناگون تولید شده و به‌راحتی از طریق محل‌های عرضه معتبر قابل دسترسی هستند.

قیمت کابل نسوز شیلد دار

هنگام خرید انواع کابل و سیم نسوز باید به چه مواردی دقت کنیم؟

توجه داشته باشید که تنوع مدل‌های انواع سیم و کابل ضد حریق در بازار زیاد بوده و هر مدل دارای ویژگی‌های خاصی است و هر کدام بهترین گزینه جهت استفاده در محل¬های گوناگون می‌باشد که هنگام خرید، توجه به موارد زیر بسیار مهم می‌باشد:
◀توجه به رنگ و نوع روکش سیم
◀میزان جریان موردنیاز
◀توجه به سطح مقطع سیم
◀بررسی سطح ولتاژ عایقی
◀حداکثر ولتاژ قابل تحمل
◀حداکثر دمای لحظه‌ای
◀توجه به نوع عایق و روکش
◀دقت به نوع بسته‌بندی
◀قیمت کابل نسوز شیلد دار
خوشبختانه وجود عرضه‌کنندگان معتبر در سطح کشور و فروش انواع کابل نسوز شیلد دار و سایر کابل و سیم نسوز سیلیکونی به صورت عمده در سریع‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر گردیده است.
در واقع شما با خرید اینترنتی این محصول به راحتی می‌توانید به معتبرترین عرضه‌کنندگان در سطح کشور دسترسی پیدا کرده و تمام واسطه‌ها را به صورت کامل از بین ببرید.
لازم به ذکر است که امکان اطلاع از ویژگی‌های انواع کابل نسوز شیلد دار در صورت خرید اینترنتی به راحتی امکان‌پذیر است و با توجه به نوسانات قیمت در بازار، شما با کمی جستجو در دنیای مجازی به راحتی می‌توانید به قیمت روز محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کرده و بدین ترتیب می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

خرید کابل نسوز شیلد دار

مراکز عرضه بسیار زیادی در دنیای مجازی و در دنیای واقعی وجود دارند که انواع کابل‌های نسوز را عرضه می‌کنند، در این میان تنها راه دسترسی به بهترین و باکیفیت‌ترین نوع کابل نسوز شیلد دار که برحسب جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردهای جهانی تولید شده است؛ مراکز عرضه معتبر می‌باشند.
در واقع شما باید نهایت دقت را در انتخاب محل خرید داشته باشید، در این حالت است که می‌توانید به باکیفیت محصولات دسترسی پیدا کنید.
توجه داشته باشید که امروزه محصولات تقلبی در بازار فوق‌العاده افزایش پیدا کرده‌اند و وجود واسطه‌های زیاد بین تولیدکننده اصلی و خریدار واقعی سبب شده است تا قیمت انواع کابل و سیم نسوز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.
در صورتی‌که می‌توانند با خرید مستقیم از تولیدکنندگان برتر، به محصولات عالی با حداقل قیمت دسترسی پیدا کنید.
توجه داشته باشید که بحث حفظ ایمنی در محل‌های خاص بسیار مهم بوده و به هیچ عنوان پایین بودن قیمت در برخی مواقع نباید گول زننده باشد.
چون بی‌کیفیت بودن محصول مهم‌ترین گزینه‌ای است که می‌تواند سبب بروز خسارات جانی و مالی جبران‌ناپذیری گردد، پس حتماً باید نهایت دقت را در انتخاب محل خرید داشت.
خوشبختانه در کشور ما مراکز عرضه معتبر بسیار زیاد وجود دارد و امکان دسترسی به انواع کابل نسوز شیلد دار باقیمت مناسب به باکیفیت تضمین شده به‌راحتی امکان‌پذیر است.

بروز رسانی در تاریخ 29 بهمن 1401

اشتراک گذاری
کابل نسوز شیلد دار
فهرست مطالب