بازار فروش سیم و کابل کجاست ؟

فهرست مطالب
بازار فروش سیم و کابل کجاست ؟

اگر برای خرید انواع سیم و کابل به دنبال پاسخ این سوال هستید که بازار فروش سیم و کابل کجاست ؟، مطالعه این مطلب میتواند برایتان مفید باشد، در این مقاله شما را با مرکز پخش و فروش انواع سیم و کابل از جمله سیم نسوز سیلیکونی، کابل نسوز سیلیکونی، کابل اعلام حریق و …. آشنا خواهیم کرد، خرید سیم و کابل از بازار  امکان دسترسی به تنوع بالایی از سیم و کابل ها و برند های مختلف آن را به شما میدهد و همچنین قیمت پایین تر از دیگر مزایا خرید سیم و کابل از بازار است.

بازار فروش سیم و کابل کجاست ؟

مرکز پخش سیم و کابل لاله زار

فرقی نمی کند قصد خرید عمده سیم و کابل دارید یا خرید تکی در هر صورت شناختن بازار این کالا خالی از لطف نیست و مراجعه به آن میتواند امکان خرید بهتر و ارزان تر را برایتان فراهم کند، بازار لاله زار تهران از گذشته تا به امروز به عنوان بورس لوازم برقی و الکتریکی و همچنین سیم و کابل بوده و هست و برای افرادی که میخواهند به بازار سیم و کابل کشور دسترسی داشته باشند توصیه میشود به لاله زار تهران مراجعه کنند.

همانطور که میدانید به بازاری که تمامی برند ها و مدل های یک کالا در آن متمرکر شده و به فروش میرسد، بورس آن کالا گفته میشود و در مورد سیم و کابل، لاله زار به عنوان بورس سیم و کابل شناخته شده است و نایاب ترین و خاص ترین مدل های سیم و کابل که از جمله آنها سیم نسوز و کابل سیلیکونی است را میتوانید در آنجا پیدا کنید.
آگر سیلیکون نمایندگی معتبر فروش سیم و کابل نسوز و کابل اعلام حریق در بازار لاله زار تهران است که برای خرید از این فروشگاه معتبر میتوانید به صورت حضوری و حتی آنلاین اقدام نمایید، برای خرید آنلاین سیم نسوز سیلیکونی، خرید آنلاین کابل نسوز سیلیکونی و خرید آنلاین کابل اعلام حریق متوانید همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آگر سیلیکون در ارتباط باشید.
کابل سیلیکونی از کجا بخریم ؟

آشنایی با لاله زار تهران

اگر با لاله زار تهران آشنایی ندارید باید بدانید که خیابان لاله زار یکی از محله‌ها و خیابان‌های قدیمی تهران است که قدمت و تاریخ آن به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد و برخی آن را به عنوان شانزلیزه تهران میشناسند، دسترسی لاله زار به این صورت است که از سمت جنوب به میدان امام خمینی یا توپخانه و از سمت شمال به خیابان انقلاب اسلامی راه دارد.

بورس خرید لوازم الکتریکی به دو بخش لاله زار قدیم و لاله زار جدید یا لاله زار جنوبی و لاله زار شمالی تقسیم می‌شود. لاله زار جنوبی یا قدیم، قدیمی تر بوده و به میدان امام خمینی یا توپخانه تا خیابان جمهوری تهران محدود میشود، در این بخش میتوانید تمامی وسایل الکتریکی و الکترونیکی و از جمله سیم و کابل ها را خریداری کنید.

لاله زار شمالی که بافت جدید تری دارد بیشتر به عنوان بورس لوازم برقی روشنایی، تزیینی و دکوراتیو است.

به جرئت میتوان گفت که 99 درصد از نیاز های برقی در صنایع مختلف از بورس لوازم برقی و الکتریکی تهران یعنی بازار لاله زار تامین میشود.

اگر قصد دارید برای خرید به لاله زار بروید باید بدانید که ساعت کاری آن، همانند سایر بازارهای بزرگ تهران ،بین 8 تا 21 است و بیشتر از 2500 فروشگاه در آن فعالیت دارند که اگر با آنهایی آشنایی نداشته باشید، در هنگام خرید دچار سردرگمی خواهید شد.

نکته ای که برای خرید حضوری از بازار لاله زار لازم است بدانید این است که این بازار با وجود 4 پارکینگ همواره شلوغ است و توصیه میشود با اتوبوس یا مترو ( ایستگاه های مترو برای دسترسی به لاله زار  : امام خیمنی، سعدی، دروازه دولت) به آنجا مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید که در زمینه سیم و کابل و به خصوص سیم نسوز سیلیکونی و کابل نسوز سیلیکونی، فروشگاه آگر سیلیکون پیشنهاد میشود.

خرید سیم سیلیکونی از لاله زار تهران

خرید انواع سیم و کابل نسوز با بهترین قیمت

همانطور که گفته شد، فروشگاه آگر سیلیکون یکی از بهترین فروشگاه های بازار لاله زار در زمینه فروش سیم و کابل است که در ادامه بیشتر راجع به محصولات و تولیدات این فروشگاه صحبت خواهیم کرد.

فرآیند خرید از این فروشگاه به این صورت است که میتوانید به صورت حضوری به آدرس درج شده در سایت که مراجعه کنید و یا با ورود به فروشگاه و دسته بندی مورد نظر از محصولات ما دیدن کنید و همچنین از تماس با مشاوران آگر سیلیکون به شما کمک میکند انتخابی هوشمندانه تر داشته باشید.

جهت بررسی دقیق تر محصولات آگر سیلیکون باید بگوییم که 3 دسته بندی اساسی از سیم و کابل در این فروشگاه موجود است، سیم نسوز، کابل نسوز سیلیکونی و کابل اعلام حریق.

مرکز خرید سیم و کابل نسوز

خرید سیم سیلیکونی نسوز از لاله زار

سیم نسوز که مقاوت بالایی در برابر حرارت دارد در صنعت کاربرد زیادی دارد که از جمله کاربرد آن میتوان به کارخانه ها و کارگاه هایی مانند ذوب فولاد، شیشه و ریخته گری اشاره کرد، این نوع از سیم ها دارای روکش سیلیکونی هستند و در برخورد با حرارت تا 250 درجه سانتی گراد آسیب نخواهند دید .

تنوع سیم های نسوز سیلیکونی در آگر سیلیکون زیاد است که میتواند به خوبی تمامی نیاز های صنعتی و خانگی را برطرف کند، از جمله سیم های نسوز در فروشگاه آگر سیلیکون میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

سیم سیلیکونی افشان تک روکش مقاوم در برابر حرارت، سیم سیلیکونی افشان دو روکش بافت فایبر گلاس مقاوم در برابر حرارت، سیم سیلیکونی مفتول تک روکش مقاوم در برابر حرارت، سیم سیلیکونی مفتول دو روکش بافت فایبر گلاس مقاوم در برابر حرارت، سیم سیلیکونی ٣ لایه افشان وایر تقویتی خودرو ، سیم سیلیکونی افشان مقاوم در برابر حرارت

خرید سیم سیلیکونی نسوز از لاله زار

خرید کابل سیلیکونی نسوز از لاله زار

کابل های سیلیکونی نسوز با توجه به خواص بی نظیر خود جایگاه ویژه ای در میان الاستومرهای دیگر دارد که از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت در برابر اشعه UV ،مادون قرمز، گاما، ماوراء بنفش، مقاومت در برابر گاز ازن مقاومت در برابر اکسیژن (بمب هوا)، مقاومت در برابر فرسایش، سائیدگی و خوردگی، مقاوم در برابر شوک حرارتی مقاوم در برابر جمع شوندگی ١ و ،٢ گازوئیل، بنزین، ضد یخ و آب، دارای انعطاف پذیری بالا استقامت کششی بالا در دمای محیط و دمای زیر صفر، بازدارنده شعله، تحمل ولتاژ بالا فاقد گازهای اسیدی و هالوژن دا،ر کم دود، مقاوم در برابر نور خورشید، مقاومت بالا در برابر خمش و پیچش طول عمر بالا بدون آلودگی و آلاینده

تنوع کابل های سیلیکونی در فروشگاه آگر سیلیکون، زیاد است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت :

کابل سیلیکونی سوپر فاین با لایه نهایی بافت (کابل اتو)، کابل سیلیکونی افشان (ترموکوبل) 1000PT100/PT، کابل سیلیکونی افشان فویل و شیلد داخلی و نهایی، کابل سیلیکونی مفتول فویل و شیلد مقاوم در برابر آتش، کابل ترموپلاستیک مفتول فویل و درین وایر مقاوم در برابر آتش، کابل سیلیکونی افشان مقاوم در برابر حرارت با روکش نهایی آرمور، کابل سیلیکونی افشان فویل و شیلد مقاوم در برابر حرارت( کابل کنترل فرمان)، کابل سیلیکونی وایر شمع خودرو ( کابل جرقه زن )، کابل سیلیکونی افشان مقاوم در برابر آتش ( کابل ترکیبی )، کابل سیلیکونی مفتول فویل و درین وایر با میکای داخلی مقاوم در برابر آتش، کابل سیلیکونی افشان دو لایه بافت فایبر گلاس مقاوم در برابر آتش

خرید سیم و کابل نسوز از آگر سیلیکون علاوه بر قیمت مناسب این امکان را به شما میدهد که سیم و کابل مورد نظر را از بین تنوع بالایی از محصولات ، بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

خرید کابل سیلیکونی نسوز از لاله زار

جمع بندی

در این مقاله به بررسی دقیق بازار لاله زار تهران به عنوان مرکز خرید سیم و کابل و لوازم برقی و الکتریکی در کشور پرداختیم و برای افرادی که به دنبال این هستند که بازار فروش سیم و کابل کجاست ؟، لاله زار تهران بهترین پاسخ است چرا که تنوع بالایی از سیم و کابل ها را میتوانید در آن پیدا کنید و همچنین فروشگاه آگر سیلیکون را به عنوان معتبر ترین فروشگاه برای خرید سیم نسوز و کابل نسوز و همچنین کابل اعلام حریق معرفی کردیم که میتوانید برای خرید از آن به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

به روز شده در 15 بهمن 1402

اشتراک گذاری
بازار فروش سیم و کابل کجاست ؟
فهرست مطالب